Головна | Мій профіль | Реєстрація | Вихід | Вхід | RSSВівторок, 23.10.2018, 17:47

Меню сайту
Новини
Форма входу

Хмаринка тегів
1 Вересня Сценарії Батьківські права та обов'язки Учнівська форма Пам'ятка для батьків Виховна робота Англійська мова перезентація Навчальні програми 2011-2012 корисні сайти вчитель-методист презентація Розклад дзвінків Розклад уроків Конкурс Учень року Нормативно-правові документи Біологія Новорічні грамоти обслуговуюча праця Іванківська ЗОШ №1 Правила прийому до школи письмо Деду Морозу Свято Букваря шкільна документація 101 цікава педагогічна ідея БЖД ЯК зробити урок Батььківські збори Класному керівнику батьківські збори прислів'я література Правила поведінки учнів у школі Електронні книги класний керівник Вчитель року етика Українська мова та література МАЛЕНЬКИЙ УКРАЇНЕЦЬ Оформлення проекту Для вчителя олімпіади Навчальний кабінет Іноземні мови креслення ДПА ЗНО 2012 Корисний софт Компетентність вчителя Для батьків Класному керівнику. Виховна година виховна година мультимедійний супровід інформатика акції Предметні тижні список літератури на літо Каталог сайтів літературний диктант фізична культура Міс Україночка перший урок Правничий квест Кращі учні Сценарій Шевченко ЗНО ЗНО-2018 початкова школа онлайн-курс для вчителів НУШ програма типова освітня програма
Новини Освіта.UA
Головна » 2018 » Лютий » 14 » До уваги учнів! Завдання з біології для опрацюванння під час карантину
11:01
До уваги учнів! Завдання з біології для опрацюванння під час карантину

До уваги учнів! Завдання з біології  для опрацюванння під час карантину

 

 

 

 

 

6-ті класи

1.Дослідження умов проростання насінини. (виконати у зошиті для лабораторних досліджень) .

2.Плід. Лабораторне дослідження будови плоду ( у зошиті для лабораторних досліджень) . Опрацювати §36, вчити плоди.

3.Рухи рослин. Опрацювати §37. Підготувати міні-проект «Рослини хижаки»

4. Підготуватись до самостійної роботи з теми «Генеративні органи» (§32-37).

7-мі класи

1.Транспорт речовин у тварин. Опрацювати §37

2.Практична робота №5 «Порівняння будови кровоносної системи хребетних тварин»

( у зошиті для лабораторних досліджень).

3.Виділення у тварин. Опрацювати §38.

4.Опора тварин. Опрацювати §39. Підготувати міні-проект «Як пересуваються тварини»

8-мі класи

1.Повторити теми «Виділення», «Шкіра»  (підготуватись до самостійної роботи.

2.Будова та функції нервової системи. Опрацювати §34-35

3.Будова та функції спинного мозку. Лабораторне дослідження будови спинного мозку

( у зошиті для лабораторних досліджень). Опрацювати §36.

4.Будова та функції головного мозку. Лабораторне дослідження будови головного мозку ( у зошиті для лабораторних досліджень). Опрацювати §37, 38.

5. Поняття про соматичну та вегетативну нервову систему. Опрацювати §39.

9-ті класи

1.Практична робота №3 «Складання схем схрещування» (стор.208 підручника)

2.Форми мінливості. Мутації. Види мутацій. Лабораторне дослідження мінливості у рослин і тварин (за інструктивною карткою на стор. 348 підручника). Опрацювати §36.

3.Причини та наслідки мутацій. Опрацювати §37 (ст. 199-200)

4.Спадкові захворювання людини. Генетичне консультування. Опрацювати §37 (ст. 201-202).

10- ті класи

 1.Опрацювати §30 - §35

 

11-ті класи

1.Популяція та її властивості.Біологічні адаптивні ритми організмів. Опрацювати §30.

2.Поняття про екологічну систему. Опрацювати §31

3.Потоки речовин та енергії. Трофічні рівні. Опрацювати §32

 

Переглядів: 373 | Додав: admin | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Наша школа
Наша школа
Пошук по сайту
Сайти вчителів
Профспілка
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Погода в Іванкові
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Новини Педпреси

Copyright MyCorp © 2018
Створити безкоштовний сайт на uCoz