Головна | Мій профіль | Реєстрація | Вихід | Вхід | RSSВівторок, 23.10.2018, 18:41

Меню сайту
Новини
Форма входу

Хмаринка тегів
1 Вересня Сценарії Батьківські права та обов'язки Учнівська форма Пам'ятка для батьків Виховна робота Англійська мова перезентація Навчальні програми 2011-2012 корисні сайти вчитель-методист презентація Розклад дзвінків Розклад уроків Конкурс Учень року Нормативно-правові документи Біологія Новорічні грамоти обслуговуюча праця Іванківська ЗОШ №1 Правила прийому до школи письмо Деду Морозу Свято Букваря шкільна документація 101 цікава педагогічна ідея БЖД ЯК зробити урок Батььківські збори Класному керівнику батьківські збори прислів'я література Правила поведінки учнів у школі Електронні книги класний керівник Вчитель року етика Українська мова та література МАЛЕНЬКИЙ УКРАЇНЕЦЬ Оформлення проекту Для вчителя олімпіади Навчальний кабінет Іноземні мови креслення ДПА ЗНО 2012 Корисний софт Компетентність вчителя Для батьків Класному керівнику. Виховна година виховна година мультимедійний супровід інформатика акції Предметні тижні список літератури на літо Каталог сайтів літературний диктант фізична культура Міс Україночка перший урок Правничий квест Кращі учні Сценарій Шевченко ЗНО ЗНО-2018 початкова школа онлайн-курс для вчителів НУШ програма типова освітня програма
Новини Освіта.UA
Головна » 2018 » Лютий » 14 » До уваги учнів! Завдання з української мови та літератури для опрацюванння під час карантину
10:22
До уваги учнів! Завдання з української мови та літератури для опрацюванння під час карантину

До уваги учнів! Завдання з української мови та літератури  для опрацюванння під час карантину

 

 

 

 

5 – А клас, вчитель Процик Л.Г.

Українська мова

Параграф 8 (вивчити). Вправи 65,67, 68.

Параграф 9 (вивчити). Вправи 74( І, ІІ, ІІІ); 78( І, ІІ ).

Українська література

Т.Шевченко. с.196 – 203 (прочитати й переказувати);

Запитання: с.203 – 204; 207 - 208 (опрацювати й виконати).

 Матеріал с.205 – 207 (працювати й виконати). Вірші '' За сонцем  хмаронька пливе '', '' Садок вишневий коло хати '' – напам'ять.   

                                                                                             

5-Б клас

Українська мова, вчитель Іванченко Л.В.

Вивчити параграфи 8-9, вправи 62, 63, 71, 74, 75(І), 78.

Українська література,вчитель Кліндух С.В.

1. Написати повідомлення (у зошит) про Зірку Мензатюк.

2. Читати повість З.Мензатюк «Таємниця козацької шаблі».

3. Скласти план до повісті або намалювати ілюстрацію.

 

5-В клас, вчитель Андрієнко Л.А

Українська мова

Опрацювати параграфи 8- 9 ; вправа 62;63, 74;78 (в зошиті)

Українська література

 Зірка Мезантюк « Таємниця козацької шаблі» Читати

.

 6-А клас, вчитель Андрієнко Л.А.

Українська мова

Опрацювати параграфи  42- 45; вправа 352, 353, 361; 365; 369; 372, 377 ( в зошиті)

Українська література

Емма Андієвська «Казка про яян», «Говорюща риба»

Читати, дати відповіді на запитання усно.

 

6-Б клас, вчитель Іванченко Л.В.

Українська мова

Вивчити параграфи 45-46, вправи 374, 377, 378, 381, 384, 389.

Українська література

Всеволод Нестайко «Тореадори з Васюківки»

Скласти план до І частини, переказувати найцікавіші епізоди, скласти план до образів Яви та Павлуші. Вивчити прозовий уривок (с.143 зі слів «Через двадцять хвилин після того, як ми приїхали…»  включаючи слова  «І всі всміхаються»).

 

6-В клас, вчитель Грищенко Л.С.

 Українська мова

Вивчити параграфи 45-47; вправи 389, 377, 391, 397.

Українська література

Читати «Тореадор із Васюківки» Всеволода Нестайка.

Характеризувати улюбленого героя.

 

7-А, В класи, вчитель Боровик Т.В.

Українська мова

 Усний твір розповідного характеру в художньому стилі про виконання певних дій на основі власних спостережень з використанням дієприслівникових зворотів

Дієприслівниковий зворот. Розділові знаки при дієприслівниковому звороті й одиничному дієприслівникові. Підібрати 5 речень з одиничним дієприслівником та 5 речень з дієприслівниковим зворотом ( з підручника української літератури)

  Портретний нарис у публіцистичному стилі ст. 233-236. Впр 623.(письмово)

  Докладний письмовий переказ тексту-роздуму дискусійного характеру в публіцистичному стилі.ст.230-321. Впр 613.( написати переказ тексту )

  Створення й розігрування діалогів дискусійного характеру на тему: «Чи можуть електронні носії інформації (планшети, айпади, айфони)  повністю витіснити друковану книжку?»

 Українська література  

Богдан Лепкий. Коротко про письменника. «Мишка (Казка для дітей:  для малих і великих)». Актуальні морально-­етичні питан­ня в ньому, проблема збереження загальнолюдських ціннос­тей.  ( записати в зошит проблематику твору з коротким коментарем)ст.193-197.

Богдан Лепкий. «Мишка (Казка для дітей:  для малих і великих)».  Трагічна  і комічна  ситуації, їхня роль  у розкритті головної думки, моралі.( вибрати з тексту комічну і трагічну ситуації, проаналізувати їх письмово).

 Літературні персоналії територі­альної громади (підготувати повідомлення про письменників Іванківщини.(1-2 ст друкованого тексу А-4)

Ліна Костенко. Коротко про письменницю. Прочитати « Кольорові миші»ст.198-205.

Розгорнута притчева метафора  про  глибоке духовне напов­нення людини – її «крилатість», що проявляється індивідуаль­но.  Духовне багатство – найбільший скарб у житті («Чайка  на крижині», «Крила»). Вивчити напам’ять одну поезію (на вибір)

 

7-Б клас, вчитель Андрієнко Л.А.

Українська мова  .

Опрацювати параграф 32-34 ;вправа 328;333;  341;342; 349;358.

Українська література 

Ліна Костенко « Дощ полив», «Кольорові миші», «Чайка на крижині»,

«Крила». Читати , дати відповіді на запитання усно, одну поезію вивчити напамять.

 

8-А клас, вчитель Іванченко Л.В.

Українська мова

Вивчити параграфи 20-22. Виконати вправи 203, 214. 226. Виконати тест «Готуємося до тематичного оцінювання»(с. 96 )

Українська література

Михайло Коцюбинський «Дорогою ціною». Скласти план до ІІ та ІІІ частин повісті, виписати цитати до образів Остапа та Соломії. Скласти усний твір «Волелюбний дух українського народу»

 

8-Б клас, вчитель Кліндух С.В.

 Українська мова

Опрацювати п.22, виконати вправи 224, 230.

 Створити  проект «Місто майбутнього» ( с. 193).

Українська література

1. Написати аналіз образів Остапа й Соломії.

2. Написати повідомлення про життєвий і творчий шлях О.Довженка.

3. Прочитати «Ніч перед боєм».

 

9-А клас

Українська мова

1. Опрацювати п.25, виконати вправи 289, 291.

2. Скласти опис тризуба у публіцистичному стилі.

3. Опрацювати п.26-28, виконати вправи 296, 295, 306, 311, 315.

4. Підготувати презентацію «Безсполучникове складне речення. Розділові знаки в ньому».

 Українська література

1. Підготувати презентацію « Життя і творчість Т.Г.Шевченка».

2. Написати визначення термінів «послання», «контраст», «умовність».

3. Прочитати «Причинна», «Думи мої…», «Іван Підкова», «Тарасова ніч», «Гайдамаки».

4. Скласти план поеми «Гайдамаки».

5. Зробити ідейно-художній аналіз поезії «До Основ’яненка».

 

  9 –Б клас, вчитель Андрієнко Л.А.

Українська  мова

Опрацювати параграф 27-28;вправа 307; 315.

Українська література

с.192-196  (конспект)

«Причинна», «Думи мої…», «Іван Підкова», «Тарасова ніч», « Гайдамаки»

«До Основяненка», «Сон» (поема). Читати та аналізувати.

                  

10-А клас,вчитель Кліндух С.В.

Українська мова

1. Опрацювати п.13, виконати вправи 225, 218, 221.

2. Написати повідомлення «Перифрази в українській мові».

3. Опрацювати п.14, скласти конспект параграфа,  виконати вправи 236, 246, 250.

Українська література

1. Прочитати  за підручником с. 211-223.

2. Написати характеристику образів братів Федорчуків.

3. Написати твір «Злочин як духовна деградація особистості».

4. Виконати тести (с. 225).

 

10-Б клас, вчитель Грищенко Л.С.

Українська література

1. Прочитати повість «В неділю рано зілля копала». Характеристика образів.

2. Характеристика образів Олени та Наталії (повість «Людина», «Царівна»).

3. Прочитати повість «Земля». О.Кобилянської.

Українська мова

Вивчити параграфи 49, 50; вправи 612, 623, 626, 631, 633.

 

11-А клас, вчитель Боровик Т.В.

Українська мова

  Художній стиль: призначення, сфе­ра використання, поширення, основні ознаки. Естетична функція мови в художньому творі.( за підручником)

  Ділові папери: характеристика, індиві­дуальний звіт.( письмово в зошиті)

Інтонаційні особливості українського мовлення. Складні випадки наголошення слів. Мовні недоліки у вимові й наголосі та способи усунення їх.( за підручником О.Авраменка ст.24-26.завдання 22-32 у підручнику)

Складні випадки вживання м'якого знака, апострофа: написання слів іншомовного походження; написання  слів разом, окремо, через дефіс; правила переносу та скоро­чення слів.Виконати завдання за підручником О.Авраменка.

Ст.268-269( 1-6 завдання письмово),ст. 273-274 ( 1-6 завдання письмово),ст. 304-305 завдання у підручнику,ст.307-309( 1,4-10 завдання письмово) записати в робочий зошит.

 Джерела багатства і виразності українського мовлення. (Повідомлення 2ст друкованого тексту А-4.)

Експресивні можливості звуків української мови. Мовні недоліки вимові й наголосі та шляхи усунення їх.

Орфографічний аналіз слів. Редагування тексту з орфографічними помилками. Використання орфографічного словника для перевірки написання слів та їхніх форм.( індивідуальні завдання)

Українська література

Василь Симоненко. Життєвий і творчий шлях. Патріотичні мотиві, творчості. «Задивляюсь у твої зіниці». «Є тисячі доріг... .( законспектувати в зошит), читати твори.

Своєрідність інтимної лірики поета. «Ікс плюс ігрек». Майстер відображення через антитезу радощів і болю, складнощів людського почуття кохання. «Є в коханні і будні, і свята... . Мотив сам ствердження людини у складному сучасному світі, її самодостатність, самоцінність. «Я...», «Люди - прекрасні...».( Письмовий аналіз однієї з поезій)

ТЛ: віршові розміри (узагальнювальне повторення).

Вивчити напам’ять один з віршів (на вибір) «Казка про Дурила»  - читати. Збірка новел «Вино з троянд». Народознавчі мотиви, заглиблення у світ простої людини, її почуття. Особливості поетичного стилю В.Симоненка. Місце В.Симоненка в українській літературі.

Дмитро Павличко. Життєвий і творчий шлях поета. Громадянські мотиви його поезії. «Коли помер кривавий Торквемада...», «Ти зрікся мови рідної». Самоаналіз власного життя, своєї душі й до «Це Ти створив мене таким...»..( законспектувати в зошит), читати твори.

Інтимна лірика поета, її своєрідність і новаторство. «Був день, коли ніхто не плаче...», «Сріблиться дощ...», «Дзвенить у зорях небо чи те...».

ТЛ: поглиблення поняття про сонет.

Пісенна творчість Д.Павличка. «Два кольори», «Я стужився, мила, за тобою». Особливості поетичного стилю Д.Павличка. Місце поета в українській літературі. Переклади ним сонетів зі світової лі­тератури. Вивчити напам’ять вірш «Два кольори»...».( Письмовий аналіз однієї з поезій)

 

Ліна Костенко. Життєвий і творчий шлях поетеси. «Пастораль XX сторіччя», оригінальність жанру. Українські фольклорні типи, новіт­нє переосмислення їх. «Українське альфреско».

ТЛ: поглиблення поняття про літературні жанри (катрен, пастораль, роман у віршах), образи-архетипи....»..( законспектувати в зошит), читати твори.

Роздуми поетеси про суть життя, призначення людини на землі та її творча праця, про невмирущі моральні цінності у віршах-медитаціях «Життя іде і все без коректур...», «Вже почалось, мабуть, май­бутнє...». Призначення поета і поезії, відповідальність митця перед народом «Доля», «Страшні слова, коли вони мовчать...».

Майстерність поетичної мініатюри. «Я вранці голос горлиці люб­лю...». Інтимна лірика поетеси. «Світлий сонет», «Хай буде легко. Дотиком пера...», «Недумано, негадано...».

Вивчити напам’ять один з віршів (на вибір).

Незнищенність історичної пам’яті народу (поема-балада «Скіфсь­ка одіссея», драматична поема «Дума про братів неазовських», іс­торичний роман у віршах «Берестечко»),

Роман у віршах «Маруся Чурай» - найпомітніше явище в україн­ській літературі кінця XX століття.

Вивчити напам’ять уривок з роману (на вибір).

 

 

11-Б клас, вчитель Степаненко Н.М.

Українська література

Вивчити напамять «Задивлюсь у твої зіниці», «Я…» В.Симоненка; «Два кольори» Дмитра Павличка. Життєвий та творчий шлях Д.Павличка (конспект).

Українська мова

Параграф 34 -35, вправи 413, 415, 421.

Переглядів: 544 | Додав: admin | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Наша школа
Наша школа
Пошук по сайту
Сайти вчителів
Профспілка
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Погода в Іванкові
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Новини Педпреси

Copyright MyCorp © 2018
Створити безкоштовний сайт на uCoz