Головна | Мій профіль | Реєстрація | Вихід | Вхід | RSSВівторок, 25.06.2019, 13:26

Меню сайту
Новини
Категорії розділу
Сучасні освітні технології [19]
Виховна робота [18]
Матеріали для вдосконалення та урізноманітнення роботи класних керівників
Для батьків [18]
Початкова школа [2]
Нормативно-правові документи [2]
Для вчителів [18]
Методичні документи [1]
Корисно для всіх [12]
Герої АТО. Випускники школи. [1]
Форма входу

Хмаринка тегів
1 Вересня Сценарії Батьківські права та обов'язки Учнівська форма Пам'ятка для батьків Виховна робота Англійська мова перезентація Навчальні програми 2011-2012 корисні сайти вчитель-методист презентація Розклад дзвінків Розклад уроків Конкурс Учень року Нормативно-правові документи Біологія Новорічні грамоти обслуговуюча праця Іванківська ЗОШ №1 Правила прийому до школи письмо Деду Морозу Свято Букваря шкільна документація 101 цікава педагогічна ідея БЖД ЯК зробити урок Батььківські збори Класному керівнику батьківські збори прислів'я література Правила поведінки учнів у школі Електронні книги класний керівник Вчитель року етика Українська мова та література МАЛЕНЬКИЙ УКРАЇНЕЦЬ Оформлення проекту Для вчителя олімпіади Навчальний кабінет Іноземні мови креслення ДПА ЗНО 2012 Корисний софт Компетентність вчителя Для батьків Класному керівнику. Виховна година виховна година мультимедійний супровід інформатика акції Предметні тижні список літератури на літо Каталог сайтів літературний диктант фізична культура Міс Україночка перший урок Правничий квест Кращі учні Сценарій Шевченко ЗНО ЗНО-2018 початкова школа онлайн-курс для вчителів НУШ програма типова освітня програма
Новини Освіта.UA

Каталог статей

Головна » Статті » Для вчителів

КЛАСИФІКАЦІЯ ЗАГАЛЬНОНАВЧАЛЬНИХ УМІНЬ ТА НАВИЧОК УЧНІВ


Групи загальнонавчальних умінь


Навчально-організаційні

Навчально-інтелектуальні

Навчально-інформаційні

Навчально-комунікативні


Навчально-організаційні вміння

  • Організація свого робочого місця;
  • Планування поточної роботи;
  • Націлення себе на виконання поставленого завдання;
  • Здійснення самоконтролю і самоаналізу навчальної діяльності;
  • Вести пізнавальну діяльність у колективі, співробітничати під час вирішення навчальних завдань (уміння пояснювати, надавати допомогу, приймати допомогу товариша тощо).

 

Навчально-інтелектуальні або загальнологічні вміння

  • Перше вміння — чисто та швидко писати.

Для успішного навчання необ­хідно писати не менш як 60 знаків за хвилину.

  • Головне вміння — вміння читати в заданому темпі, читати усвідомлено, виразно.

 

Різновид читання та кількість слів за хвилину:

швидке читання                            — понад 300 слів за хвилину;

читання в темпі скоромов­ки      — 180 - 300 слів за хвилину;

оптимальне читання                    — 120 - 150 слів за хвилину;

нормальне читання                      — 80 - 90 слів за хвилину.

 

Рівень інтелектуального роз­витку визначається сформованістю таких умінь:

  • Діалектично аналізувати на­вчальний матеріал;
  • Порівнювати об'єкти, факти, явища;
  • Класифікувати матеріал;
  • Узагальнювати, робити резюме;
  • Абстрагувати;
  • Вичленяти головне, істотне;
  • Синтезувати матеріал;
  • Встановлювати причинно-наслідкові зв'язки, аналогії;
  • Вичленяти логічно закінчені частини в прочитаному, встанов­лювати взаємозв'язок і взаємозалежність між ними;.
  • Користуватися дослідницьки­ми вміннями (постановка завдань, вироблення гіпотези, вибір ме­тодів вирішення, доказ, перевірка).

 

Навчально-інформаційні вміння

  • Вміння користуватися катало­гом або комп'ютерним джерелом інформації;
  • Користуватися словниками, енциклопедіями, довідниками, змістами, коментарями;
  • Складати картотеку;
  • Користуватися друкованими й технічними засобами масової інформації;
  • Складати план, тези, конспект, реферат, анотацію.

 

Навчально-комунікативні вміння

  • Вміння слухати;
  • Вміння на­вчального слухання — одне з най­важчих, що потребує зосередже­ності, рівномірного розподілу ува­ги на досить великий період часу;
    воно вимагає певної роботи над собою й залежить від стійкості нервової системи та психіки;
  • Уміння слухати вчителя та одночасно записувати зміст його розповіді;
  • Читати текст і одночасно слухати інструктаж учителя про ро­боту над текстом, над логічно складеними частинами;
  • Літературною мовою викла­дати свої думки;
  • Виступати перед аудито­рією;
  • Складати план виступу;
  • Вести полеміку, брати участь у дискусії;
  • Висловлювати тези;
  • Ставити уточнювальні запи­тання;
  • Аргументувати, доводити.

 

Розвиток цих умінь допомагає самому спілкуванню, робить його більш змістовним, цікавим, ціле­спрямованим.

 




Джерело: http://konserg.ucoz.ua/
Категорія: Для вчителів | Додав: admin (21.05.2012)
Переглядів: 2187 | Теги: Для вчителя | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Наша школа
Пошук по сайту
Профспілка
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Погода в Іванкові
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Новини Педпреси

Copyright MyCorp © 2019
Створити безкоштовний сайт на uCoz